LOGO

'

Какъв ще е светът, ако няма театър, през очите на победителите в конкурса за есе

Какъв ще е светът, ако няма театър, през очите на победителите в конкурса за есе Кой спечели конкурсът за есе? Full view

Станаха ясни победителите в конкурса за есе на LoveTheater.bg в рамките на кампанията „Месец на театъра“. Те бяха обявени на събитие, което се проведе снощи (27 април) в столичния клуб C2H5OH.

На три творби беше отредена специална награда, определена от журналиста Георги Тошев. Лора Йорданова, студент първи курс, специалност Европеистика в СУ „Св. Климент Охридски”, Сони Бохосян, студент по Португалска филология в Софийски университет „Св. Климент Охридски” и 28-годишната Калина Хицова ще получат обиколка на театрите партньори на кампанията –  Театър „Българска армия“Театър „София“Малък Градски Театър „Зад канала“ и Младежки театър „Николай Бинев“, през която ще се потопят в магията на театъра, но зад кулисите. Есетата им ще бъдат публикувани на сайта. Допълнително ще си изберат представление от репертоара на един от театрите партньори и ще получат двойни покани за него.

На събитието други три есета бяха представени от актьорите Христо Пъдев, Николай Върбанов и Йоанна Темелкова. Те са големите победители в конкурса за есе на тема „Какъв ще е светът, ако няма театър?“ и ще получат годишна карта за посещение в театрите партньори.

Първата отличена творба е на 16-годишната Люба Николова, която е описа липсата на сценичното изкуството през погледа на младите хора, разследващите пожара на Народния театър органи и нелепото повторение на отминали събития. Калина Дамянова пък ни е представила света без театър като неспирно и отегчително пътуване с влак. А Габриела Маринова е създала разказ за един тъжен и изморен човек, който може да намери спасение само в театъра.

Благодарим на всички участници за вдъхновението и споделените мисли. Очаквайте творби на наградените автори и разказ за снощното събитие съвсем скоро!

Written by Мирена Керезова

Мирена е PR специалист и създател на LoveTheater.bg. Идеята за сайта се реализира през 2014. Тя е носител на PR Приз, връчван от БДВО, за комуникационната стратегия на LoveTheater.bg.

Leave a comment